dagen i 3 bilder


Har gjort så mycket den här veckan att jag inte vet vart jag ska börja. Jag lägger in 3 bilder från idag.

Ska snart iväg på julbord med dom andra grabbarna (och en tjej) från firman. Det kan gå precis hur som helst...


Jag i bilen. Notera hur skitig jag redan börjar bli! Mycket viktigt!


Jocke och Jonas och jag dumpar gammal värmepanna som vi bytt. Skroten i Visby ser ut som ett krigsfält!



Åkte med Rune och bytte en varmvattenberedare, eller "VVB" som man säger. Rune röker i bilen så jag var ju tvungen att sympatiröka en cigg med honom. Alltid lika gott med röda prince...

Kommentarer
Postat av: Rasmus E

Tja! Välkommen hem till ön (även om det är tillfälligt just nu?)!

Jag hamnade på din blogg av en slump och fastnade så pass mkt att jag läste alla dina inlägg. Kul! :) Vi kanske springer på varandra någon dag innan du åker tillbaka till Sthlm? Må så gott! // Rasmus

2008-12-11 @ 01:17:52
URL: http://www.contentia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0