god jul önskar en solig ö och en kär fredrik


"Julgran i vårt fönster" - ett arty fotografi av Fredriks mobil.

Det är alltid lite speciellt att vakna upp på julaftons morgon. Även fast man blir äldre så finns det där barnapirret kvar i magen. Det där pirret som fortfarande är starkt anknutet till LEGO för mig. Det var liksom det bästa man kunde få när man var liten. En ny legoborg eller ett nytt rymdskepp med ljud och ljus!
Det är nästan så att jag fortfarande kan va sugen på att köpa mig nåt lego bara för att få gå upp på rummet, sätta mig med ritningen och börja bygga!
Det är en lugn och klar morgon i Visby! Solen håller på att klättra över ruinerna och taktopparna i innerstaden. Det är ingen snö men jag kan inte tänka mig en bättre dag på julafton!

Lite senare ska jag skicka ut mitt som blivit tradition årliga jul-sms. Tror jag skickar drygt 500 mess eller nåt. Det är trevligt! Folk som jag inte hörs ofta alls med brukar kommentera att även om vi inte hörs så ofta kan man i alla fall vara säker på att få en julhälsning! 2000-talets julkort.

Önskar alla en riktigt bra och trevlig julafton! Hoppas ni får riktigt mycket mat och LEGO!



Sol över Visby 09:30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0