en ful och en gul och en tråkig



Nu har jag varit hemma en sväng och vilat upp mig lite efter mattestudierna.

Ska på middag med Roomservice ikväll på "En ful och en gul". Inte varit där förut så det blir spännande. Menyn ser rolig ut!
I morgon blir det El-tenta på förmiddagen. Sen måste jag packa i ordning alla prylar för på fredag kommer Michael Alexis, professorn som ska hyra min lägenhet.
Känner att jag måste komma på lite roligt att skriva här. Har fan bara skrivit tråk-inlägg sista tiden. Fakta om vad jag gör osv. vem bryr sig om det...?
Ska tänka på lite roliga skämt till nästa gång...



"The good, the bad and the ugly" - Flexx - Nästan bortglömd...

.

Kommentarer
Postat av: Stefan Sandberg

Du har blivit utmanad av http://fusklappar.blogg.se



Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 3 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

2008-11-26 @ 14:20:14
URL: http://fusklappar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0