fantastiska helg


Ligger hemma lite smådåsig hos Karin och drar mig. Flyger till Gotland 8 ikväll och då börjar allvaret.
Har haft en helt fantastisk helg än så länge.
Tog båten ut till Hasseludden i fredags eftermiddags. Checkade in där och sen var det 24 timmar non-stop njutning. Gick runt i en skön morgonrock och bara smålog. Man äter till och med middag i morgonrock.
Orkar inte berätta allt härligt där men jag kan i alla fall rekommendera det starkt att åka ut dit och finna lite harmoni!
Kom tillbaka igår eftermiddag, tog en promenad och gjorde ett återbesök på "En ful och en Gul". Åt samma fantastiska revbensspjäll och dumplings, ni måste verkligen gå dit!
Sen var vi förbi en vän till Karin på kvällen och drack några drinkar.

Idag tänkte vi gå en sväng på stan och insupa lite 1a advents-känsla. Ska se om jag hittar några nya kläder också. Alldeles för länge sen jag köpte nåt snyggt!

I morgon börjar jag min tid som montör klockan 7. ska bli väldigt spännande att berätta mer om det!

Glad 1a advent!

"Easy Living" med Billie Holiday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0