it’s a wine wine situation


Nu har jag varit väldigt duktig och städat, rensat och fixat hemma hos mig.
En väldigt söt tjej är på väg och vi tänkte käka Indiskt. Det ligger en mycket bra Indisk restaurang på Luntmakargatan som heter "The Cumin Club", gillar ni Indiskt måste ni prova den!

Satt här och tänkte för mig själv -"vad gott det hade varit med ett glas vin". Och så slog det mig, veckan som gått:
hemmamiddag i torsdags med vin,
vinkväll i lördags med Moa, 
vinlunch i söndags,
hemmamiddag med syster i måndags med vin,
Roomservice-middag igår med vin,
julmiddag i morgon med skolan med vin,
middag på Hasseludden på fredag med vin.

Borde man då ta en vinfri kväll ikväll...?

Kommentarer
Postat av: mikaela

Absolut inte! E du galen??

2008-11-27 @ 19:28:28
Postat av: Martina

haha, det man tar av vill man gärna ha mer av...

2008-11-27 @ 21:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0