matteprov och julbord

(skrev detta strax efter lunch idag, men det verkar inte publicerats förrän sent i natt)

Sitter kvar i skolan. Vi är i stort sätt klara för den här terminen innan vi börjar vår praktik på måndag. Sen kommer jag inte komma tillbaka till skolan förrän i slutet på januari. Känns lite märkligt eftersom jag kommit igång med studieandan nu!

I förmiddags hade vi matteprov. Kändes helt ok när jag var klar. Men sen nu när vi diskuterat resultaten så inser jag att jag har sjukt mycket fel och att det vankar IG. Jag vet faktiskt inte om skrivit IG på nåt prov tidigare i min studiekarriär...
Orkar faktiskt inte bry mig.

Nu ska vi börja göra i ordning för vårt julbord vi ska ha här i skolan. Jag är ju med i kåren och vi har styrt i ordning lite fulfest ikväll. i stort sett alla från skolan kommer va med så det är kul! Det är iof bara 45 st...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0