tillbaka i sthlm - tillbaka på bloggen


Min farfar Erik Cederqvist vid sin firmabil - tagen 1949.


Alla anställda på firman 2009 - 60 år senare.


God morgon!
Nu kommer jag inte bara va tråkig och skriva uppdateringar om vad jag gjort som att jag tror att folk undrar hela tiden - "undrar vad Fredrik gör...?" Men eftersom jag inte skrivit nåt här på hela januari kommer en liten sammanfattning:
Jag har varit tillbaka i sthlm en vecka nu efter min praktik på Gotland. Praktiken har varit riktigt kul! Men det är lite påfrestande att bo hemma i två månader för första gången på 9år. "vad vill du äta ikväll?" "vart ska du?" "vart har du varit?" osv. ni känner igen er...
Tyvärr har jag åkt på tidernas ryggskott. Haltar runt som en 90årig gubbe och kan inte göra så mycket mer än att ligga i soffan och ojja mig.
Har hyrt ut min lägenhet till sista februari så nu är jag officiell sambo med Karin i en månad. Det har fungerat väldigt bra och det känns superbra mellan oss så det är verkligen härligt! Igår satt vi och planerade en vårresa till Paris. Ni förstår, på den nivån är det!

Är tillbaka i skolan igen och ska på matte senare i eftermiddag.

Tänkte skriva här lite mer aktivt nu för jag tycker trots allt att det är rätt kul. Tänkte skriva lite mer om ny bra musik jag lyssnar på, små töntiga händelser och annat som jag tycker är roligt.

Kom gärna med lite förslag!

Känns skönt att va tillbaka, både i sthlm och här på den stora vida webben!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jädrar vilken fin bild på din farfar + firmabil. Allt var så mkt snyggare förut...iallfall på kort.

2009-02-02 @ 12:22:21
URL: http://www.metrobloggen.se/stefanlarsson
Postat av: Anna W

Vem av dom är Örjan!? Nyfiken!! Kram Kram

2009-02-03 @ 12:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0