transissionsberäkningar




Nu har skolan börjat komma igång lite och det är riktigt kul!
Ja, det är faktiskt riktigt kul att räkna på hur mycket värme som försvinner ut ur ett hus ur en vägg respektive ett fönster. Men då är jag kanske lite skadad i huvet också.
Har även pratat om enheten "CLO" vilket betyder hur mycket kläder vi har på oss isolerar. Typ en tjock jacka har högre Clo än en T-shirt. Spännande!

Har även börjat leka lite i autocad, mycket roligt. I morgon har vi första lektionen i det.

Tyvärr är min rygg mer eller mindre helt kass. Orkar inte göra mycket mer än att gå till skolan och sen släpa mig hem och lägga mig på Karins soffa. Känner mig som en 75årig gubbe. Men shit, bra jobbat av gubben att fixa en så snygg och härlig 25-årig tjej inte sant!?

 

Kommentarer
Postat av: Martina

du kanske behöver bygga upp dina ryggmuskler?

2009-02-04 @ 12:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0