underbarnet kommer igen


The Prodigy släpper ny skiva 25e februari.
Nån snäll kille (Gottfrid Svartholm) kom förbi droppade skivan i mitt brevinkast så jag sitter och lyssnar igenom den nu och tänkte ge mig på nån slags recension.
Jag gillar ju Prodigy, och jag vill verkligen att den här skivan ska va sådär bra så att att det är det enda jag vill lyssna på i mina lurar nu i vår.
Dom har i alla fall helt skitit i allt vad modern tonårshouse är. Min första reaktion är "vad i helvete har dom gjort!?".
Lyssnar på nya singeln Omen och får nästan ont i huvudet. Men det är ändå någonting i mig som gillar det och vill fortsätta lyssna. Och efter 1:53 kommer det som gör att jag blir nyfiken på hela skivan.
Jag tror faktiskt jag till och med gillar skivan! Jag kommer inte spela den på någon fest, jag kommer inte spela den när någon annan lyssnar. Men jag kommer lyssna på den flitigt i mina lurar och bli sjukt glad om den spelas ute på någon nattklubb. (iof går jag ju aldrig ut på nattklubb så det kommer nog inte hända).
Den här musiken gör sig endast i feta högtalare, i bra lurar när man är på rätt humör eller om alla som lyssnar hört låten förut och vet att dom gillar den.
Det är för skränigt första gången. Men ger man den en chans finns det små guldkorn i det annars rätt grovkrossade gruset.

Bästa spåret: Warriors Dance (är det någon låt som kommer spelas på klubbar i sommar är det den)



nya singeln "Omen".

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hitta nya och bra nattklubbar på krogguiden.nu

2009-10-14 @ 22:26:40
URL: http://krogguiden.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0